Er du dyreeier eller veterinær?
VESO Apotek er nå også tilgjengelig for deg som dyreeier, mens apoteket for veterinærer er flyttet til ny nettadresse.
https://vet.vesoapotek.no
Hvordan oppretter jeg en kundekonto hos dere?
Øverst i høyre hjørne på forsiden klikker du på "Min side" og deretter "Registrer deg".
Jeg har glemt passordet mitt?
Klikk på logg inn og deretter trykker du på "glemt passord", du vil få tilsendt en e-post med stegene hvordan du går frem videre.
Hvorfor burde jeg være medlem hos dere?
Som medlem får du våre kampanjer og rabatter direkte til din e-post (hvis du ønsker dette selvfølgelig). Du får også spesielle medlemstilbud.
Hvor finner jeg tilbud og kampanjer?
De fleste tilbud vil vises på forsiden vår, men har du meldt deg på nyhetsbrevet vårt vil du få egne tilbud der.
Har dere noen rabattkoder jeg kan få?
Tilgjenglige rabattkoder vil bli sendt i kundeklubb e-postene med jevne mellomrom.
Hvordan vet jeg om varen er på lager?
På produkt siden er det informasjon om lagerstatusen til hvert produkt, hvis varen ikke er på lager er det markert med "tomt på lager".
Når kommer varen min tilbake på lager?
Dersom det ikke står noe informasjon inne på produktet i netthandelen, betyr dette at produktet kun er midlertidig utsolgt og vil være tilbake på lager snart.
Hvordan legger jeg inn en bestilling hos dere?
Først må du finne produktet du ønsker, enten gjennom å søke i søkefeltet eller i nedtrekks menyene. Når du har funnet produktet ditt velg antall og trykk på "Legg i handlekurven", du får en liten pop-up beskjed om at produktet er lagt i handlekurven. Når du har funnet alle produktene du ønsker, trykk på handlekurv symbolet og sjekk at alle produktene dine er registrert. Når du er fornøyd med ordren din, velg "Gå til kassen" og følg instruksjonene.
Kan jeg endre bestillingen min etter den er fullført?
I de fleste tilfeller blir ordren din behandlet så snart vi mottar den. Hvis endringen kommer på et tidspunkt hvor det fortsatt er mulig, så gjør vi selvsagt det. Er ordren allerede pakket og klar til transport, er det dessverre for sent for oss å gjøre endringer.
Har min bestilling gått igjennom?
Du mottar en bekreftelses e-post kort tid etter bestillingen er fullført, vennligst også sjekk søppelposten din.
Kan jeg kansellere min bestilling?
Vi pakker normalt sett din ordre raskt etter bestilling, men hvis vi mottar din avbestilling før den er pakket, kan vi selvfølgelig kansellere den.
Jeg har skrevet feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Vennligst ta kontakt med Kundeservice så raskt som mulig her.
Jeg har fått feil produkter / mangler produkter i leveransen?
Vennligst kontakt Kundeservice så raskt som mulig når du oppdager en feil her.
Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?
Vi tilbyr 3 alternativer for betaling; kortbetaling, faktura og delbetaling.
Må jeg oppgi personnnummeret mitt?
Nei, du trenger kun oppgi personnummeret ditt hvis du velger å betale med faktura eller delbetaling.
Hvordan mottar jeg min faktura?
Din faktura blir sendt på din registrerte e-post adresse, husk å sjekke søppelposten.
Hva gjør jeg hvis jeg har mistet min faktura?
Vennligst send oss en e-post til kontakt@veso.no med din informasjon, så ordner vi en ny faktura til deg.
Hva koster frakten hos dere?
Det er fri frakt på alle bestillinger over 500 kr, for ordre under 500 kr tilkommer frakt på 49 kr. Ønsker du pakken levert hjem på døren koster dette 149 kr.
Når sendes min pakke?
Din pakke sendes normalt sett innen 3 virkedager etter vi har mottatt din bestilling.
Hvilke fraktmetoder tilbyr dere?
Våre pakker blir sendt med Bring, du kan velge om å få pakken hjem på døren, eller hente på din lokale butikk. Dersom du har bestilt levering til post-i-butikk, men pakken er liten nok, putter vi den i din postkasse.
Hvor lang leveringstid har dere?
Normal leveringstid er 1-4 dager etter pakken er sendt fra vårt lager. Noe lenger tid må påberegnes til fjerntliggende områder.
Kan jeg spore pakken min?
Du kan spore pakken din her.
Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
Du vil bli kreditert bestillingen i sin helhet, men ett gebyr på 250 kr for å dekke håndteringskostnader vil påløpe. For mer informasjon se Kjøps- og leveringsvilkår.
Hvor sendes pakken min fra?
Pakken din sendes fra vårt lager i Vestby.
Hvordan returnerer jeg en vare?
1. Kontakt oss på kontakt@veso.no. Legg ved ferdig utfylt Angrerettsskjema.
2. Deretter går du inn på Postnord sine nettsider ved å klikke her.
3. Legg inn følgende returkode: VESORETUR
4. Følg deretter videre instrukser om innlevering slik du får opplyst fra Postnord.
Hvordan bytter jeg en vare?
Vi gjør ikke direkte bytte av vare(r), men ønsker du ett annet produkt vennlist følg stegene over for retur av varen og bestill deretter ønsket produkt på nytt.
Hvor finner jeg Angrerettskjema?
Angrerettskjema finner du nederst på denne siden.
Når får jeg pengene tilbake for min retur?
Hevede kjøp tilbakebetales innen 30 dager fra den dagen vi mottok varen.
Ett av produktene jeg har mottatt er skadet eller ødelagt, hva gjør jeg?
Vennligst kontakt oss så raskt som mulig på kontakt@veso.no og redgjør problemet (gjerne med bilder). For detaljert info se her.