Til toppen

FAQ

 

 

Hvordan legger jeg inn en bestilling hos dere?

Først må du finne produktet du ønsker, enten gjennom å søke i søkefeltet eller i nedtrekks menyene. Når du har funnet produktet ditt velg antall og trykk på "Legg i handlekurven", du får en liten pop-up beskjed om at produktet er lagt i handlekurven. Når du har funnet alle produktene du ønsker, trykk på handlekurv symbolet og sjekk at alle produktene dine er registrert. Når du er fornøyd med ordren din, velg "Gå til kassen" og følg instruksjonene.

 

Kan jeg endre bestillingen min etter den er fullført?

I de fleste tilfeller blir ordren din behandlet så snart vi mottar den. Hvis endringen kommer på et tidspunkt hvor det fortsatt er mulig, så gjør vi selvsagt det. Er ordren allerede pakket og klar til transport, er det dessverre for sent for oss å gjøre endringer.

 

Har  min bestilling gått igjennom?

Du mottar en bekreftelses e-post kort tid etter bestillingen er fullført, vennligst også sjekk søppelposten din.

 

Kan jeg kansellere min bestilling?

Vi pakker normalt sett din ordre raskt etter bestilling, men hvis vi mottar din avbestilling før den er pakket, kan vi selvfølgelig kansellere den.

 

Jeg har skrevet feil leveringsadresse, hva gjør jeg?

Vennligst ta kontakt med Kundeservice så raskt som mulig her.

 

Jeg har fått feil produkter / mangler produkter i leveransen?

Vennligst kontakt Kundeservice så raskt som mulig når du oppdager en feil her.